share

Connect, Care ja Go! - Valtra esittelee koneen toiminta-ajan maksimoivan palveluvalikoiman

8.1.2019

Valtran asiakkaat voivat nyt hyödyntää Valtran Connect-, Care- ja Go-palveluja, joiden avulla he saavat käyttöönsä koneeseensa liittyviä palveluja kiinteään hintaan.

Valtra Connectin avulla asiakkaat voivat tarkastella älypuhelimella tai tietokoneella koneensa tietoja, kuten polttoainemäärää, GPS-sijaintia, CAN-väylän signaaleja, koneen oppaita sekä paljon muuta. Traktorin omistaja voi myös jakaa koneen tietojen käyttöoikeuden huoltoliikkeelle, joka voi tietojen avulla ehdottaa traktorin huoltoja ennakoivasti tai määrittää vikatilanteita.

Kattavan kokeilujakson jälkeen palvelu on nyt saatavilla N- ja T-sarjan traktoreille. Palvelu on saatavilla A- ja S-sarjan koneille myöhemmin vuoden 2019 aikana. ”Vuoden 2018 alusta lähtien kaikissa N- ja T-sarjan SmartTouch-näytöissä on ollut Valtra Connect -telemetria. Asiakkaat, jotka haluavat ottaa palvelun käyttöön, voivat tehdä sen helposti ottamalla yhteyden jälleenmyyjään”, Valtran markkinointijohtaja Mikko Lehikoinen kertoo.

Valtra Connect sisältyy uusien traktoreiden vähittäismyyntihintaan ja palvelu on maksuton ensimmäisten kolmen vuoden ajan. Tämän jälkeen palvelun suositeltu vähittäismyyntihinta on 199 euroa vuodessa. Valtra Connect voidaan myös jälkiasentaa tiettyihin Valtra-malleihin.

Uuden koneen ostavat Valtran asiakkaat voivat myös valita laajennetun Valtra Care –huolenpitosopimuksen, joka korvaa muut kuin tavanomaiseen kulumiseen liittyvät odottamattomat korjauskustannukset. Sopimus on saatavilla useimmissa Euroopan maissa enintään viiden vuoden tai 6 000 käyttötunnin ajaksi. Asiakas voi valita omavastuuosuudeksi 0 euroa, 290 euroa tai 590 euroa (alv0%).

Valtran jälleenmyyjät ja jakelijat tarjoavat maksimaalista käyttöaikaa, taattua tehokuutta ja parasta jälleenmyyntiarvoa Valtra Go -huoltopaketilla, joka sisältää kaikki määritetyt huollot jopa 10 000 tuntiin asti.