share

Valtra kerää asiakaspalautetta systemaattisesti

Valtra kerää asiakaspalautetta jatkuvasti Net Promoter Score -kyselyillä. NPS-kyselyjä tehdään lähes kaikissa maissa ja maiden määrää pyritään lisäämään jatkuvasti. Yleensä uuden traktorin ostaja saa mahdollisuuden vastata ensimmäiseen kyselyyn muutama kuukausi traktorin saamisen jälkeen ja sen jälkeen noin vuoden kuluttua.

Asiakaspalaute on kullanarvoista ja sen avulla saadaan lisää tietoa paitsi itse traktorista, myös jälleenmyyjästä ja Valtran palveluista ylipäätään. Palautteen avulla voidaan kehittää traktoreita ja palveluita entistä paremmiksi. Toki mieltä lämmittää myös kuulla asioista, joissa on onnistuttu. Koko AGCO:n tasolla NPS-kokonaistulos nousi 10 prosenttia vuodesta 2021 vuoteen 2022.

Uuden Valtran ostaja voi vastata kyselyyn joko sähköisesti internetissä tai paperisella, postitettavalla kaavakkeella.

”Odotukseni olivat korkealla ja ne täytettiin täydellisesti.”
”Ketterä, hyvä näkyvyys, vahva hydrauliikka, helppokäyttöinen ja iso kytkentämassa suhteessa traktorin omaan painoon.”
”Kone on räätälöity minun maatilalleni kuin hyvin tehty puku.”
”...eri toiminnot on helppo ohjelmoida, vahva takanostolaite, helpot päivittäishuollot, miellyttävä vaihteisto ja kohtuullinen kulutus.”
”Mahtavat olosuhteet ohjaamossa.”

Evästeet

Käytämme evästeitä sivustojemme ja palvelujemme parantamiseen. Tähän sisältyvät kolmannen osapuolen sosiaalisen median sivustojen evästeet, jotka voivat seurata sivustomme käyttöäsi. Jos jatkat muuttamatta asetuksiasi, oletamme, että hyväksyt kaikkien sivustoomme liittyvien evästeiden vastaanottamisen. Voit milloin tahansa muuttaa evästeasetuksiasi. Lisätietoja

Ok, ymmärrän